fredag 13. januar 2012

50-70 % SALG...HÆLI !

JA ...... SALG
ER HÆLI....
Var en tur innom
ALLE
INTERIØR BUTIKKENE
I BYEN I DAG
Gøy når det er
SALG....

Dette bilde var det
- 50%
syntes det var så fint at jeg bare måtte ha det....
Nå skinner blitzen i det..hehe


MÅTTE bare ha dette
- 50%
blitzen skinner her oxo....hehehe


DENNE TAVLEN
blir KJEKK
å skrive beskjeder på....
eller
jeg kan henge på
FLOTTE BILDER !


HER er bokstaver
som jeg fikk til jul av min skjønne
FILLIP !

PUTETREKK
 2 stk : str 50 X 50
1 stk : 60 X 80
1 stk : 70 x 90


HER ER DET MASSE FORSKJELLIG
Alt er det - 50 %
De stor HJERTENE er til å henge opp.
De små HJERTENE er til å ha rundt servietter.
En skjønn BRIKKE
med blonder og
hjerte på .

Det sorte HJERTE
til å skrive på - 70 %
RAMMEN  var - 70 %
DEN FINE RAMMEN
som FILLIP
skal inn i.

Så nå er alt summert sammen..
Å I HEKKANE Å GØY
TJENT KR : 1800.-
PÅ ALT DETTE !

Kjempefornøyd med meg selv
hehehe
Så nå er det pakket ned i kasse
skal bli
GØØØØYYYYY
å ta dette frem til
SOMMEREN
å plassere det i
MITT NYE HJEM !










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar